usch


i natt när jag var på väg hem från Jimmie fick jag en jätte konstig känsla i magen, det tröck nere i hjärtat, i mitten vid revbenen och hela delen fårn naveln och ner! hade verkligen riktigt jävla ont. så jag pratade med älsklingen hela vägen till tuben i Aba. resan gick ganska bra för de gjorde itne så jätte ont om jag inte rörde på mig. så det första som händer när jag gått ut från tuben vid Odenplan är att jag får världens kvällningar och kräks vatten med blod, som gjorde mig ännu mer orolig och svimfärdig. men på något sätt tog jag mig hem, fick sätta mig på huk lite då och då när jag gick dalagatan hem. bara jag kommer in i porten från gatan fick jag typ värdens svindel i huvudet och föll ner i trapphuset på golvet där. visste inte om jag skulle öppna ögonen eller om jag ens vågade röra mig men jag satte mig upp iaf och satt där och vilade ett tag. och sen sprang jag upp för jag ville bara ta och lägga mig i min säng. men iaf jag sprang upp slängde av mig alla kläder, tog itne bort sminket eller något, sket tom i att borsta tänderna och så la jag mig ner och ringde Jimmie med värsta paniken. visste verkligen inte vad det var som höll på att hända med mig... men men nu mår jag iaf bra, känner bara att jag har lite ont i magen fortfarande, känner mig även lite svullen. men jag hoppas på att allt kommer lugna sig.

snart ska jag åka med mamma till The Phonehouse, hon ska typ köpa en ny mobil men självklart vet hon inte vad hon ska ha... sen blir de gym och solarium för min del. ska även försöka plugga lite på kvällen, har börjat skriva på min analys vi ska skriva tills nästa söndag om hamlet och den pjäsen vi såg.


bjuder på en bild på en liten Anji, min ett års dag typ

puss och kram
/Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback