utgång igår


igår var jag ute och röjde med mina brudar och sara olsson,vindar,mi, basari och massa andra. kvällen slutade iaf med rosa piller och donken.. hahah inte för alla ifs men men. hahah jag och amnda hade det verkligen fett kul när vi körde sms leken. så jävla kul, och så jävla najsa svar man fick! hahahha :D

har precis fixat lite inne på mitt rum. och har valt vilka kläder jag ska ha här hos pappa och vilka jag ska ha hos mami och papi. ja ja ska ner och hjälpa pappa med maten lite.


jag och Sara igår :)

hörs bloggen
/ Anja



Kommentarer
Vindar

Ni är så gulliga tillsammans!

2010-02-06 22:12:56
URL: http://blackanboys.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback