27 januari


var ju som sagt imorse på shopping på H&M.. fick bli en fest tröja/tunika och lite halsband. tycker den var riktigt snygg. efter min bajsiga lektion i skolan chillade jag ett tag hemma och sen träffade jag min älskling. vi gick runt lite och kollade på kläder. han fick hem aaaaas snygga jeans från zara man och ett par handskar från H&M. efter nice shopping och kollande på kläder gick jag och jimmie till Bambu Palace på kungsgatan och åt. tack hjärtat för middagen... jag fick ju så klart inte pröjsa själv för my food. men men... känner att jag börjar bli mer och mer bortskämd fast jag inte vill... nu kommer de lite bilder på sakerna jag köpt och hur de ser ut tsm på :)

enjoy


H&M 250


H&M ca 89/st



/ A.DYMKOWSKA



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback