ANJA HISSAR/DISSAR




LOV OM 3 VECKOR!
det ska bli så underbart skönt med lov igen. bara en vecka ifs men ändå fy fan vad skönt det ska bli att bara slappna av och chilla hemma. är så himla skol trött, och dvi har så sjukt mkt nu för tiden också :( funderar på att kanske åka till Polen i några dagar under lovet och kanske dra med mig Jimmie eller bara vara kvar här och chilla och leta jobb som en idiot!

8 månader kvar tills ja är 18
låter som om det är en evighet, eller ah de är ju det ifs men det var inte alls länge sen jag fyllde 17 och det var liksom 4 månader sen, så jag hoppas på de att tiden kommer gå fort! för det känns verkligen som om den bara rinner iväg ibland

OBOY
det är typ det bästa jag vet. jag har fått en diagnos på undervärde i kalcium, dvs de vitaminer som finns i mjölk. och jag hatar att dricka mjölk bara så där. uush så äckligt, då tar man lite oboy och så poff har man en jätte god dricka som ger mig de vitaminer jag behöver(+ lite extra socker som kanske inte är så bra men det är gott iaf) ahaha






Converse på vintern
tycker det är så himla fult att springa runt i Converse på vintern, fine UGGs är kanske itne heller så underbart snygga, fötterna ser ju gignatiska ut, men vem bryr sig så mkt om utseende på vintern, liksom stor jacka och stora varma skor. that´s it, inte skinnjacka och converse liksom. come on....

Kylan!
hatar, hatar och en gång till hatar när det är så himla kallt ute, längtar verkligen till våren. jeans nån snygg tröja, ballerina skor och inget mer. eller ta på sig klackar och inte behöva halka runt som bambi på hal is ute eller behöva ploga framför sig innan man kan gå. blää är trött på vintern nu, ge mig vår och sommar!



BikBok glasögonen
gud vad jag hatar folk som köper glasögon utan styrka på bikbok. va fan är de för jävla trend, alla ser ju exakt lika dana ut också. ska man köpa glasögon utan styrka för man tycker att det är ballt eller ser snygg ut i det då går man till tex. synsam eller något och köper vanliga glasögon. de från BikBok ser ut som 3D glasögonen man får på bio fast utan glas. så jäval fult! usch!



/ ANJA DYMKOWSKA



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback