ANJA HISSAR/DISSAR




Färgade linser

tycker att färgade linser är en fett bra uppfinning, för de osm har synfel och även de som inte har de. är man inte nöjd med sin ögonfärg är de bara o köpa linser och ha den färg man vill. de är även najs på halloween, finns ju massa crazy lenses! :)

De nyaste solarium sängarna!
Om ni redan inte visste de så har de kommit ett krav på alla solarium ställen i STHLM-innerstad, 2010, att byta ut alla gamla solarium sängarna till sådanna som inte har så farliga rör som förstorar risken att få cancer och ger även B och E vitamin.



3 dagar kvar på lovet!
har varit så himla skönt med lov. får ångest bara jag tänker på att jag ska sitta i det där förjävliga klassrummet i 7 veckor till. om 7 veckor är det ju sportlov, längtar som fan! ååh jag vill inte!

Sova bort typ hela dagen!
hatar att vakna upp typ efter klockan 12, fast de kanske är helg och jag ligger helt bakis. de känns som om hela dagen bara försvinner och då får ja ångest för att jag inte gör något överhuvudtaget. bara går runt i sovkläder duschar och tar på mig sovkläder igen! uush hatar de!!!


/ Anja Dymkowska




Kommentarer
moa

fin blogg ! :)

2010-01-09 21:19:04
URL: http://ssskumbanan.blogg.se/
Emelie Dahlberg

Jo jag vet :)

2010-02-02 13:29:44
URL: http://emelied.com

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback