dags för skönhetssömn


är så himla seg och trött i kroppen idag. ska upp klockan halv 8 img och jag måste vara pigg. får absolut inte vara trötter img!! sitter och pratar nu med carro om jobb på msn och det finns abolut inget alls typ. gaah jag hatar den här jävla fucking staden. som när jag sökte jobb på ica på dalagatn precis vid min mamma, då sa de att de vill ha personer som redan har erfarenhet när det gäller att jobba i kassa och sådant. och så var det en annan tjej med mig på intervjun också. och hon sa att hon har hört de på alla mat butiker hon sökt jobb på. liksom come on, hur fan ska man kunna få erfarenheten om de inte tillåter människor som inte har erfarenheten börja jobba! :/ helt fucking stört! uusch vad jag blir arg. aja ska försöka få tag på verra och be henne om lite hjälp eller iaf kontakt uppgifter till hennes chef.


aja time for beauty sleep

hörs img!
/ Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback