ett av de största besluten i mitt liv


för ungefär en kvart sen fick jag den där "jag vill försvinna här ifrån nu" känslan. känner mig på  nått sätt kränkt men ändå inte. nu är jag hur ärlig som helst på min blogg och ni som ska kommentera taskiga saker kan bara dra åt skogen! iaf... jag har tagit mitt beslut att alla pengar jag tjänar ihop nu ska inte gå till en resa i sommar, sorry männsikor som skulle dra med mig till ayia napa, och pengarna kommer inte heller gå till min tattoo jag skulle göra efter sommaren och inte heller lägenhet. utan alla pengar jag får ska gå till ett par tuttar! och kom inte och kommentra nu att jag leker kissie för de gör jag verkligen inte! men jag vill kunna känna mig fin,snygg, sexig alla dessa saker jag faktiskt inte alls gör. efter tuttarna kommer näsan. jepp i know har redan fått kommentarer på bloggen om min "feta näsa" ja jag ska bli av med den också. och det är inte för att jag tar åt mig av era kommentarer för de skiter jag i. men jag vill kunna känns mig snygg åtminståne i sängen och när jag själv kollar mig i spegeln!


säger det öppet inför alla, känner mig alltid sunkig, spelar ingen roll hur mkt jag fixar mig.
hur många dietist besök jag har, hur många gånger jag snackat med psykologen. jag är inte nöjd med mitt utseende...fine,jag ska ändra på det!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback