fixad och klar!


hahah låter som om jag ska dra ut om man bara läser min rubrik men jag är fixad och klar för att lägga mig i sängen och sussa.

när jag kom hem från skolan var jag på jobb intervju i samma port som jag bor i. ganska nice! :D hoppas jag får jobbet, de skulle höra av sig till mig senast lördag den här veckan! vad mer har jag gjort, joo jag har tagit ett skönt bad, målat naglarna röda, lagt fram kläder till skolan img, kollat på american pie- band camp och bara degat i soffan.

juste ska köpa hår färg snart och fixa utväxten och slinga håret med lite mer kastanje färgad hårfärg.

/ Anja Dymkowska



Kommentarer
Ine Henriksen

:)

Ha en fin dag!

2010-01-14 08:37:17
URL: http://inehenriksen.blogg.se/
Anonym

vart var du på intervju? :)

2010-01-14 11:46:43

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback