godmorgon mina fina läsare


har precis kommit upp ur sängen, måste lägga på en liten rush känner jag för jag ska ta bussen 5 i 11 till skolan. iaf jag har sovit ganska bra hade en sjuk dröm om massa vatten skotrar och min familj, drömde också att jag drunknade. lite små äckligt men men... har fått fett ont i nacken sov i natt på en annan kudde än jag brukar och jag fick självklart sjukt ont. kan inte typ vrida mitt huvud åt vänster på nått sätt..

idag blir det lunch med jimmie. slutar tyvärr kl 17.00 sjukt segt. juste i skolan ska vi göra ett experiment i psykologi, de ska bli fett med kul. är as taggad.
men nu måste jag verkligen börja fixa mig. vi hörs kanske när jag är i skolan annars uppdaterar jag ikväll! ;)

var lite seg på att lägga upp bilder från julen i Polen 09, här kommer några av de :)








Love
/ Anja Dymkowska



Kommentarer
Linn-lay

Hej allt bra med dig? hoppas du får en fin eftermiddag:)

2010-01-11 15:54:00
URL: http://linnlay.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback