happy day :D


idag var jag på alla mina lektioner i skolan. jag och amanda kom på en strålande ide, vi ska fira hennes 18 års dag i Ayia Napa! :D och om Alice och hennes pojkvän hakar på firar vi honom och amanda samma dag :D han fyller 19 då och amanda 18. fyy fan vad nice, tror vi kommer bli ett ganska så stort gäng. snackade lite med tommie nyss, han var också på, sen har jag pratat med natha som också var på om hon kan fixa money... jimmie kommer nog också vara på när jag tar de här med honom ikväll och ah. jag och amanda är sjukt taggade. fast vi vill ha med er några till tjejkompisar och så får typ grabbarna ta med sig 2-3 st till. så vi blir ett ganska stort gärng. fyy fan vad nice! :D 2 veckor, Ayia Napa precis i början på sommarlovet. sjukt skönt. hoppas min älskling kommer kunna ta ledigt från jobbet då!! (håller tummarna)

idag hade jag och Alice sjukt kul i skolan. hahhah sex talk all day long. hahah sånna är vi ja. amanda och jenna satt där och bara lyssnade och höll med liksom. hahahha
idag har jag faktiskt varit på jätte bra humör :) känner mig super glad. kanske bara för att jag är övertaggad på att de ska bli den 15/6 då vi planerar att dra :D


vi hörs senare, nu ska jag laga middag så mamma blir glad när hon kommer hem, sen är det bio med baby









/ Anja Dymkowska



Kommentarer
natta

jag vill :D

2010-01-14 18:47:50
-

Agia Napa är sjukt överskattat! Var där sommaren -09 och allt kändes som ett stort jävla SBN för bönder...

Åk till något annat ställe om ni vill ha kul

2010-01-15 01:18:15

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback