hemma från fikan...


så där ja, då så var man hemma från fikan, sjukt mysigt att träffa brudarna och gurra som kom också. känner att jag måste ägna lite mer tid åt de än vad jag gjort de senaste månaderna. har typ inte träffat de sen oktober? känns inte alls okey!! var så frusen när jag kom hem så jag tog ett varmt bad och bara kopplade av. nu ska jag sätta på en film och käka lite chips med dipp(a) hahahha, jag älskar att tjocka mig på kvällarna, och sen är det dags att sussa. ska upp typ kvart i 9 för jag ska möta Sadim på morgonen och sen ska jag till skolan. börjar nämligen 11.15 och sen hål.

juste, mamma tog fram laddaren till kameran så nu har jag för över bilden på mina skor här kommer den :)
kommentera gärna vad ni tycker.



köpta på Belle, pris ca: 500
svart skinn med guldiga dragkedjor, as balla tycker jag :)

men men godnatt nu alla sötisar så hörs vi img innan skolan
/ Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback