ingen ser att problemet är jag!


det där högg till i bröstet...

skulle jag aldrig åkt till Italien hade det inte hänt. det här är mitt fel, & det tråkiga är att han får ta skiten för de. skulle jag aldrig vela åka med mamma och syrran utomlands skulle det aldrig sluta som de gjorde. allt skulle fungera bra. mina föräldrar vägrar ju se att det är mitt fel, för de är de! men jag har försökt, och de har han också men pappa ger sig inte. och de gör så ont. där rök min sömn i natt. det känns så förjävligt, att någon som gjorde ett misstag jag också gjort men inte sagt till min pappa ska få så mkt skit. samma misstag.


det gör ont att bli påmind om det, det gör så fruktansvärt ont att överhuvudtaget tänka på det.

förlåt


jag älskar dig

/ Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback