inte alls vacker dagen efter!


känner mig förjäävligt, ett tips till alla, blanda aldrig sprit,rött vin och vitt vin. fyyy fasen vad illa jag har mått sen jag vaknade. har redan träffat min älskling ett tag. kändes skönt att få träffa honom och prata lite efter massa tjafs igår. som tur är allt löst.

igår var jag och brudarna på fest på sveavägen, först förkrök hos Nathyy i gubbängen och sen stan. riktigt jävla najs drag var det. hahahh någon hade tagit mina och verras skor och slängt de ut i trapphuset så jag och verra började typ gråta. hahha men marre sprang runt på olika våningar och tillslut hittade hon de. :)

aja lägger upp lite bilder här på bloggen, resten finns på face och videon kommer upp senare på bloggen också ;)





















/ Anja Dymkowska



Kommentarer
veronika

hahaha va? gråta? jag fejka ju, försökte trycka ut några tårar så att folk skulle tycka synd om mig ;)

2010-01-24 17:35:36
URL: http://klopotowski.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback