jag är i stort behov av pengar!!


känner att jag börjar få lite panik när det gäller pengar, min mamma och pappa börjar tröttna mer och mer på att ge mig pengar att shoppa för och festa på helgerna. jag vill flytta hem ifrån efter sommaren och jag SKA resta på sommaren själv med mina vänner och tyvärr pröjsa själv. någon annan än mig som tycker att jag bör kanske skaffa jobb!? men det är ju så himla svårt att få något. det är inte sant. sitter nu och kollar på arbetsförmedlingen.se och ? jag hittar inget jävla piss. visst jag får lite extra jobb då och då. typ barnvakt och bajs men vad fan ger de???
jag måste ha en fast inkomst om jag ska flytta hemifrån och hyra en lägenhet..


damp. jag måste ha ett jobb! :O



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback