" jag och Brad har sex med andra!"


ett citat taget från tidingen NU!. tydligen ska detta stemma. angelina erkänner att de inte bara har sex med varandra utan även med andra också. hon säger " vi är inte fastkedjade vid varandra." Brad har tydligen haft en affär med Diane kruger under inspelningen av "inglorius basterds." hur mkt sanning det ligger i allt detta vet man aldrig.

min åsikt om detta:
va fan är det för förhållande liksom. vill man knulla runt så gör man väl ändå slut eller tar en pause. man kommer väl fan inte överens om att man får lega med andra under förhållandets gång... fattar inte på mig de där... :S jag skulle ha fetaste skuldkänslorna om jag skulle veta att min kille ligger typ hemma och segar och jag är och knullar med någon annan. eller liksom få typ panik om jag visste att han låg med allt och alla. nää asså tycker inte de här e normalt direkt!



/ Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback