kan tänka mig att jag inte räcker till men jag försöker


sitter och tänker nu på mitt förhållande. och det jag kommer fram till är att jag vet att jag kanske inte räcker till och inte är den perfekta du vill ha, men jag försöker och jag gör i princip allt du vill att jag ska göra. ja jag vet de låter som om jag tofflar men så är det inte. skiter han i mig gör jag samma sak tillbaka. men iaf... jag försöker jimmie, och jag hoppas att du ser de. jag försöker göra dig glad och överraska dig med små grejer då och då. och jag försöker ge dig allt jag har. men jag kan inte ge dig så mkt mer än jag redan gett dig. of course mer kärlek kan du få, för den tar aldrig slut. pengar gör tyvärr det. tid har jag kanske inte heller hela tiden men jag försöker! vill att du ska se de!



Kommentarer
Jimmie

du gör tillräckligt som bara finns där för mig, dina pengar skiter jag i och du är bara perfekt så de så!<3

2010-01-27 22:28:25
URL: http://jimmmie.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback