lördag...


hejsan kompisar,
igår var jag med jimmie efter skolan och innan hans jobb då rå. sen drog jag hem till mamma och fixade lite grejer, sen var det taggination till amanda för att laga middag åt oss och fixa oss. kvällen slutade inte som vi hade tänkt för 30 pers var bjudna till amanda och de sluta med att hennes mamma kommer precis innan jag kom till henne. :( lite segt men jag drog och mötte jimmie i aba sen och vi skulle dra till tobbe i nälsta och  chilla där men de lät lite segt så jag och jimmie rörde oss hem till honom och bara mysade i hans säng :)

har tagit ett bad precis och städat badrummet för idag ska mamma ha sin födelsedags fest eftersom hennes riktiga födelsedag dvs tisdag kommer vara lite förstörd för hon ska åka med mig på polisförhör i välligby C. oooh orka åka till ett jävla ghetto och ha förhör där för nått så onödigt.... aja...
ska frsöka att få i mig någon frulle nu och sen städa mitt rum som har kläder på hela golvet! och då menar jag verkligen hela! :O



muuums med chokladtårta ikväll :)
/ Anja Dymkowska



Kommentarer
Tandfen

Mmm...mums! =P

2010-01-09 16:15:53
URL: http://theworkoutgirl.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback