Nej, det kunde han inte! ;)


tjululululu
har precis kommit hem från bion med jimmie, marcus och crispin,helt random att de fäljde med men det var kul, och "jobbet" är också avklarat.
lovade er att jag skulle skriva lite om filmen, kan säga så här, slutet söög! annars tycker jag filmen var bra lite för många effekter kanske men den var bra. så den får 4/5 digg. digg digg digg digg ;) hahah
nu ska jag ta ett bad och sen ska jag väl käka något. imorgon har vi sovmorgon, ifs bara 1 h men alltid något. vi hörs senare... är sugen på ett varmt bad med ljus nu :D



/ Anja Dymkowska



Kommentarer
Veronika

vadå för jobb?:P

2010-01-19 20:32:00
URL: http://klopotowski.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback