Ny fixade naglar


har precis målat klart naglarna och lekt lite med mina kristaller jag köpte när jag var i polen.
vart ett ganska naturligt nagellack, som samtidigt stärker naglarna och gör att de växer snabbare.
har tyvörr ingen aning hur mkt det kostade men det finns och köpa på Åhléns.
kristallerna köpte jag i polen. de är från Svarovski och jag pröjsade ca 250 kr för 30 guldiga 40 silvriga. något sådant, vet inte direkt hur mkt polska pengarna står på idag ;)


mitt nagellack


man ser inte nagellacket på bilden så mkt, men de e ljus beige färg 
 

där ser man lilla blomman jag gjort på pekfingret av mina Svarovski kristaller lite bättre än på förra bilden

/ Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback