samhällskunskap B


hejsan hejsan,
sitter nu på samhällen det pirrar i hela magen på mig. är fett nervör inför mitt lilla po*******ör, är inte så himla taggad på det. nu ska vi kolla på någon poer point typ och sedan jobba med eget arbete. känns som om vi spenderar typ hela dagarna framför datorerna i skolan och det första  man gör när mna kommer hem är och typ pluggar framför datorn för att skriva arbete eller typ chillar ett tag vid facebook och msn. uusch..inte konstigt att jag typ har fett ont i huvudet typ hela tiden och i mina ögon också... :(

aja nu ska jag lyssna på min lärare, måste kämpa lite för att få VG i sam B
så här känner mjag mig just nu


/ Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback