shopping avklarad


så där ja, nu är jag hemma väntar på att mamma ska komma hem och så ska vi sätta oss vid bordet och äta middag. :) är ganska hungrig så jag hoppas på någon mumsigt. hittade iaf mina stövletter jag har varit ute efter i nästan 2 veckor. första butiken jag går in på och så tadaaaaam, där stog de sista paret av dessa skor och väntade på mig. lyckligt nog var det min storlek också! :) hahah jimmie vart gaaaaanska glad för han slapp gå runt och leta i massa andra affärer!

 batteriet på kameran är jätte svagt och mamma har lagt undan laddaren så pass bra så jag inte alls kan hitta den :( så det kommer en bild på mina skor så fort som möjligt

/ Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback