små seg dag idag


idag har min dagvarit fett seg. rättskunskaps lektionen inställd... de var ifs najs men ändå en seg dag. har vairt och lämnat tillbaka mitt sl kort jag fick från skolan, plockade ut 740 kr för det. lite najs men pengarna ska mamma ha för hon har redan köpt ett pluskort till mig... :( aja... jag som är i behov av pengar. :(
idag har jag och jimmie planerat vår framtida lägenhet. hahah vi kom typ fram till att vi kommer typ behöva 15 rummare för bara oss två. hehe (a) men då är det lyxlivet som ska levas. hahah men jag nöjer mig med en stor etta eller en liten tvåa till och börja med! :D


vi hörs senare bloggen
/ Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback