vad är det som händer?


min dag har varit förjävlig. skulle bara vela spola tillbaka tiden vakna upp i min säng och få vara hela dagen med mig själv bara... i lugn och ro. utan massa skrik hemma, utan massa tjafs. bara vara helt själv. fy fan vad skönt. ingen som klagar på saker och ting, ingen som tänker bara på sig själv, ingen som bara anklagar mig för massa fel, inge gör-de-där och inge hämta-de-där.  bara lugn och ro.


aja har iaf tagit ett bad nu och städat mitt rum. kunde inte öppna min garderob utan att de flög ner grejer på golvet och på mig och kunde inte stänga igen mina lådor. idag har jag inte ork för någonting. img är det skola, sen shopping med amanda och kanske utgång. ska försöka få tag på brudarna.

sitter nu och pratar med Philip N, känns som om vi båda inte alls mår så bra. hahah skolkar i princip lika mkt.. fan har inte snackat med snubben sen september typ... saknar honom faktiskt. en person som alltid fanns där att prata med. precis som jag gör nu. förlåt philip för allt jag gjort mot dig jag menar de verkligen. och jag vet att det är fult av mig att höra av mig just idag när jag mår dåligt och aldrig annars. men jag känner att jag kan lita på dig och vi sa ju att vi skulle faktiskt vara vänner trots allt som har hänt. jag hoppas att du inte tar illa upp, men just idag hade jag lust att höra av mig till någon jag vet lyssnar på mig och ger mig råd och bara får mig att skratta åt gamla minnen. hahah gateone! när vi var på rättegång med min skola! :D ahahhaha fy fan minnen asså!

aja ska inte trötta ut er med massa text...


mina lådor som går och stänga nu! :)

ena delen av min garderob


andra delen av min garderob

/ Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback