det går bara inte...


jag har försökt att sova i typ en timme nu, e helt slut i kroppen men jag känner att jag har en grov flashback från arbrå(jimmies landställe) var vaken till kl 4 för jag kunde inte sluta tänka på massa skit och nu kan jag inte heller släppa tanken. kan itne sluta tänka på henne. jag klarar inte av de, mår så jävla dåligt att de känns som om mitt huvud överväger om jag ska försöka kämpa bort bilden eller bara ge upp allt. och de känns förjävligt att tänka så om sitt egna förhållande men de här börjar verkligen käka upp mig. en sak får mig att kämpa emot dessa bilder och tankar och det är min kärlek till honom. men jag kan inte släppa de där, hur fan han kunde. fine jag skyller på sprit och sorg. vad har han att skylla på, några dagr utan sex och handen räkte inte till.

jag sitter och gråter för jag mår så dåligt över de här, jag behöber stöd, särskilt från honom. det ända jag vill höra är att de itne var pga mig.

jag försökte prata med jimmie igår men jag såg att han kände sig obekväm. (förlåt jimmie om jag skriver de här men de är ett måste för mig, jag måste få skriva av mig)
jag försöker bara öppna upp mig prata om något som är så svårt att bara tänka på och nu ska jag prata med min kille om det också. men jag försökte men jag fick bara massa "mmm":n tillbaka eller "jag har förträngt det där jag vet inte"

jag försöker att bearbeta mitt problem för jag vill inte bara lägga vårt förhållande på en hylla och låta de damma och bli helt kraschat. jag försöker bearbeta skiten för att ja älskar honom. de här är inte bara för min skull utan för våran.


är du redo att hälpa och stötta mig?



Kommentarer
Milou

Anja!! shit... vet precis hur det känns.. bilder och tankar som kommer upp och man känner sig så sjukt ensam, fast ändå älskar man kille skit mycket. Finns här om du vill snacka ! Puss Milou

2010-07-03 10:36:08
Josefine

Hej gumman, Jag finns här om du vill prata <3 0737889091

2010-07-03 15:21:34

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback