löööve


på tal om ingenting kom jag på en grej inte så länge sen, 17 månader idag med baby :D
fan tiden bara rinner iväg och våra känslor är lika starka för varandra om inte starkare. vi kommer mer överrens och vi har verkligen lärt oss att uppskatta varandra.

vart trotts allt en till natt här :) har precis duschat och nu ska jag och jimmie kolla på film och smaska i oss chips och dipp.

juste jimmie va så gullig och bjöd på middagen så jag skulle ha råd och köpa jackan från gina så den vart de och så köpte älsklingen en väska till mig också :D aaaas fin, typ ljus grå med massa nitar på. en riktigt bra asessoar till en enkel långklänning :D



nu ska jag springa och pussa på min älskling och bara hare bra!

god natt


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback