omg!


kvällen igår var helt fucking cp, hamnade på en fest i pyjamas och träffade micca, johanna och massa andra. helt cp och jag och natha skulle bara dra ut och ta en cigg med hennes kompis anil och sebbe. hahha aja. vart en film kväll med nathy igår, imorse drog hon för att träffa anjos och talka lite. själv har jag städat inne på mitt rum, fixat lite runt mig själv. har rökt osm en idiot idag, har bråkat med älsklingen och packat ur diskmaskinen. ah vardag helt enkelt. ska ta en runda till gymmet strax och träna på som fan, efter de blir nog möta upp nån av brudarna och ses.

aja har inte så jätte mycket att skriva, dags för mig att börja träna nu iaf! :)
see you



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback