polen img :D


så där ja, nu har jag packat klart allt mamma ska bara lägga till lite grejer till mormor och morfar kan jag tänka mig och sen en present till min kusse dominika som är där och hälsar på också. har pratat med min farmor och brorsan. så vi bestämde en träff med farmor img och brorsan fredag, han var ledig då så de ska bli massa shopping och så. har med mig ca 2200 till polen, de ska spenderas på kläder :D:D:D och en sak som är så jävla najs med shoppingen i polen att allt är ett snäpp billigare plus att ingen har de här hemma! :D


aja korvar hörs från polen!


seee you
peace!



Kommentarer
sara

I bershka hade dom ett par, och sen duvet affären som är lik beshka, den med en musiknot i början (kommer inte ihåg vad den hette) men i den fanns ett par, hellånga utan axelband alltså som tubtoppar fast ja långklänningar, och sen i underklädsaffären oysho (tror den hette det? glömmer alltid hur det stavas), där hade dom iallafall en ganska fin med typ lattebrun-vit-lila-babygul-hallonrosa blandning, ganska fin men dom andra var nog finare, men kolla runt iallafall, om du går till den där gallerian med ett tak som ser ut som en glasbubbla så finns alla dom affärerna men det kanske du visste :) kollade inte i så många fler affärer för att jag började få mensverk, haha lyckat xD

2010-07-07 21:56:33
URL: http://barbis.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback