saknar dig


vaknade upp utan min älskling imorse, kändes tomt i sängen! jag som är så jävla van att vakna av tusen pussar i nacken och så var han inte där. men han pussade massa på mig innan han drog till jobbet.
så idag har jag namnsdag enligt polsk kalender, yeah massa presenter på g eller? (A) igår fick jag lite produkter och pengar av mamma. idag ska baby boo bjuda på middag(suuushi) sen ska vi till riddersvik och parta hemma hos jennie och lotta :) ska bli as kul, de där brudarna har verkligen humor asså. aja dags att fixa sig, dra till mammas jobb och hämta hem nycklar, fika med natalia och sen middag.

grattis till mig!




Kommentarer
maggan

ja jo jag vet, men vi åkte bara på just den gatan :P skitvidrigt

2010-07-26 12:52:02
URL: http://stepien.blogg.se/
FATMA | sångerska

Vad tycker du om Jessica Biels klädstil? :)

2010-07-26 13:36:40
URL: http://fatmas.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback