langa efternamn?


rubriken har ingenting med inlägget att göra men när verra kommer läsa det här kommer hon dö av garv. jag behöver det där efternamnet, det där jävla fucking efternamnet!

lite snabb update om igår. på morgonen var jag i skolan som ni redan vet försov jag mej såklart för jag hade somnat efter fem. efter det åkte jag med hanny banany till stan och köpte en fin klänning som jag ska ha på mig imoron. och mötte upp marre. sen vart det även en snabblunch med anjos och marre då hanny hade dragit hem. vart några vinglas med marris, ett snabbt möte med ebba, z och kristian. brudarna skulle dra och rida, kristian skulle hem och laga mat. och jag drog till abrahamsberg för att möta my love. vi drog hem till älsklingen och mej, kollade lite på tv, tog en dusch tillsammans, åt middag och bara njöt av varandras sällskap :) idag har jag städat hela morgonen, tvättat alla fönster i lägenheten hos mamma, dom var ju sjukt skitiga efter renoveringen. städade hela köket och dammsög där, tog ut allt ur skåpen och tvättade dom. städade inne på mitt rum och på toaletten. efter det kom jimmie förbi ett tag, vart en snabblunch med älsklingen hemma och sedan återgick jag till mitt arbete. vart tyvärr lite tjaffs mellan mig & jimmie idag (förlåt för att jag inte respekterar din åsikt och förlåt för det jag sa). drog sen och mötte verris och hade en väldigt rolig arbetsdag idag. självklart tjänade jag mest, fick 560 spänn på tre timmar. i need that name

/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback