morsning


somnade hyfsat fort vid försök nummer 2 igår så det var ju skönt, varknade för typ 45 minuter sen och satte på datorn för att slänga iväg ett mejl till min lärare. passar på att skriva ett litet blogg inlägg också, idag är det super fint väder här i haninge så jag ska gå ner och fixa något att äta lägga min på verandan och sola, på kvällen ska vi grilla med familjen + vänner som vi inte vet om de kommer då en av de är på sjukan och håller på att föda typ.

som jag skrev igår, det kommer komma massa bilder från idag och jag ska även fota min nya väska, skorna blir lite svårare då de är hemma i bromma.

ha en bra dag så hörs vi senare
puss



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback