ANJA HISSAR/DISSAR




Coola leggings
tycker de är så jävla snyggt och bekvämt med leggins, kan användas på fest, till vardagen, shoppingrundan och fikan. perfect for any moment!  jag älskar leggins! tummen upp för de


Det fina vädret
jag vart så himla glad idag när jag kollade på väder prognosen i morse, de ska bli varmare och varmare nu för varje dag typ och de ska vara sol ända tills på lördag då ska de vara lite moln. fy fan vad skönt. tvingade även ut Jimmie idag på prommis för att de var så fint ute. älskar sol! älskar de här vädret!






Min mobil telefon
hata hata hata min mobil! samsung U700 suger dase. hela den där modellen är en försämrad version av U600 som tydligen ska vara en äldre modell. konstigt nog har typ alla U700 blivit fuckade och går sönder hela tiden. varje kompis som har haft den har fått den reparerad minst 2-3 gånger och samma här. och nu har min högtalare gått sönder så jag hör nada när jag ringer folk. och när folk ringer mig ringer inte ens mobilen och den vibrerar fett löst också! bajs mobil!



Att mamma drar till USA i 3 veckor utan mig
dissar de så jävla grovt! 1 vecka i NYC, 1 vecka i Las Vegas och 1 vecka i Arixona. inte okey, fatta hur mkt hon kommer shoppa, men där emot sa hon att jag kommer få nya UGG´s och en ny mobil dvs iPhone och hon ska köpa hem en Macbook också! naajjjz menjag vill ändå följa med! :(

 

/Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback