bloggtorka!


tju people, idag var de jättttte mys i skolan! hehe
var i hässelbygymnasium idag och hälsade på min käre vän Saman med Amanda. hahah han vart jätte förvånad att vi kom dit. as kul var de, vart lite tjafs med omogna människor i 1:an men ja vi vet ju hur alla 93:or är, särskilt de som dras till min pojkvän ;)

efter de drog jag till Alvik och mötte upp Tommie, Jenna, Moa och hennes kompis, de var dags att börja jobba. vart 585 kr i lön :D efter de donken, möta upp Jimmie och åka hem. så nu sitter älsklingen i vadagsrummet och kollar på TV medan jag passar på att blogga lite.

lägger upp lite bilder från fikan igår och från min och mandys trip :)
enjoy









bilder från orten :)



blyg kille? :P


Saman och jag vi är goda vänner fast än mkt olika! ;)




förvånad uggla? :D

/Anja Dymkowska



Kommentarer
..

Tycker Jimmie att det är lugnt att du umgås med Saman eftersom ni hade sex under erat "uppehåll"?!

2010-03-29 23:03:38

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback