Bloggtorka


som vanligt har jag mina dagar där jag knapp uppdaterar, iaf, igår träffade jag Steffi typ runt 1. vi gick runt lite på stan, drog till Taco bar och käka och shoppade. fick med mig hem en jätte fin klänning från Gina men jag ska piffa upp den lite själv. tycker den är för lång och så. efter de drog jag och mötte Jimmie(nu kanske ni fattar varför de var dålig uppdatering, men jag ville verkligen bara vara med min älskling, hade ju inte träffat honom på 2 dagar och vi ses i princip varje dag så de är mkt för båda oss två) och vi drog hem till mig och lagade Tacos med min mamma. vart super gott. Alla i familjen vart över mätta men det vart mat över, så vad tror ni att jag ska äta till lunch ? :D hahha TACOSSSSSSS!

sen satte jag och älskling på en film och myste och pratade om allt, mellan himmel och jord. alla hemligheter skulle ut sista timmarna före vår ett års dag.
/Anja



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback