inte vecker dagen efter!


hejsan kompisar,
igår var jag ute på krogen med Amanda Ericksson och Jimmie, sen hakade självklart massa människor på som Carro,Simon och några, skulle egentligen dra med massa människor till The Bridge och fira Fredrik som fyllde 20 inte så länge sen men han spårade ut ganska mkt så de vart kaos som fan. men min kväll var jävligt lyckad iaf... förutom att mitt och jimmies kort är helt tömda! synd.. men tur att  man jobbar img så man får ihop lite pengar iaf. måste även köpa en present till marre eftersom hon fyller ju 18 den 23 och ska ha middag hemma hos sig dagen efter och sen är de krogen som gäller, så nu är det fan i mig dags att få en stor fet jävla lön! :)

see you bitches
/Anja



Kommentarer
Anonym

du är ju inte 18? hur går du ut?

2010-03-21 16:02:35

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback