jag håller på att sprängas av lycka


igår var det inte bara min och jimmies ett års dag, de var en alldelles speciell dag för oss båda. och jag är helt överlycklig över de. både jag och jimmie vart jätte stressade inne i affären där vi skulle kolla på *******a. men båda var helt till sig när vi hade gått därifrån och helt spralliga. efter de drog vi till bambu palace på kungsgatan och käkade middag där. sushi och kinesisk buffé, muuuums! hahah ni kanske har märkt att varje gång jag och jimmie drar ut och äter så blir de sushi men både han och jag älskar de och de är inte något man äter ofta hemma.
efter de drog vi hem och kollade på massa Disney filmer käkade chips och mös för fullt!

tycker de e lite synd om älsklingen vi somnade runt 2 kanske och han skulle upp halv 7 för att hinna till jobbet till 8.
men men nu ska jag käka frulle, fixa inne på mitt rum och sen bomba sönder Steffis mobil så hon kommer upp!


/Anja Dymkowska



Kommentarer
Anonym

vad är det för ringar ni ska beställa? ska ni förlova er lr? ;)

2010-03-02 14:37:54

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback