jag kan inte hålla något jag lovar


morsning,
känns verkligen som om jag inte kan hålla något jag lovar här på bloggen.... hehe (a) igår hade jag kris situation med mitt hår. kom hem till pappa runt 6. började färga håret. vart svart :O något som jag alllllldrig skulle gå runt i. efter de var det mat dags och fixa naglar dags. men efter jag sätt mig några gånger i spegeln med mitt svarta hår valde jag att färga de blond/rött över de svarta. man såg ingen skillnad :S

så jag har bokad tid hos en frissör här i haninge som ska bara toa av de lite så de kommer typ vara svart med brun/röd färg. får funka än så länge. ska ändå slinga mitt hår om typ 2-3 veckor.

vart klar med alla kl 2, efter de kunde jag självklart inte somna... :/
aja nu ska jag klä på mig och rusha!

hörs sen!
/Anjii



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback