mackor med ost & skinka & polskgurka till


vart hungrig helt plötsligt, har även vant mig att äta mitt i natten under lovet(fylle käk is the shit) nä jag skoja. men iaf så jag äter typ någon macka eller frukt varje natt innan jag går och lägger mig och de är inte alls bra för man går upp i vikt då och de är verkligen något jag inte vill! ska hålla min vikt hela tiden. mellan 58-62 varken mer eller mindre. så nu ska jag svulla lite mackor vart 2 st och polsk saltgurka till de och ett glas multivitaminjuice  och grinchen. ja jag vet att jag är seg men de var den filmen jag såg ett bra tag sen av de jag har inne på mitt rum och jag orkade verkligen inte springa och rota i vardagsrummet efter någon annan.

men men sov så gott alla söta läsare! vi hörs img! kameran är med till skolan!


em härlig godnatt bild från Amanda!
(ser hon detta kommer hon kissa på sig av skratt de kan jag tom satsa pengar på)

/Anjiii



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback