MÅNDAG- tidig vecka


usch vad segt det är med tidig vecka...
sitter nu med Sebbe, Amanda och Jenna i dataslen och jobbar på engelskan... eller ah jag sitter och bloggar, gör utvärderings ekäter till skolan och kollar på lite bloggar medan jag dricker yougurt. muuuums  :)
efter skolan ska jag möta Jimmie och dra hem till mig, vi ska självklart äta shushi som jag ska köpa med mig hem.efter de ska han till jobbet  och jag ska möt upp Mandy och vi ska köpa najsa skinn jackor!!
najs ytterligare 1500 kr som försvinner från kortet. känner att jag har fått ännu mer shopping fnatt, shoppar för mycket man jag tror detta beror på att våren kommer, jag har fått ganska bra lön och jag vill byta ut lite kläder i garderoben men även fylla på skiten! :)

hörs sen


/Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback