MÅNDAG


hejsan hejsan,
vaknade inte för så länge sen av ett sms av en gammal polare Dogge skrev grattis till förlovningen. lite kul, har inte snackat med snubben på ett år och från ingenstans har han mitt nummer. lite scary men men...
underbart väder idag, känner för att ta en promenad med min älskling i vasa parken, ba sätta oss där på en bänk med solbrillsen på, ta en cigg och prata. fett najs...
at the moment sitter jag framför datan och käkar frulle, ska snart klä på mig och sminka mig.(ingen skola idag, pallade inte, men jobb med Nath,Ericos och Bubin blir de)

bilder från i fredags,resten uppe på face

ser ut som jag har äppel juice i mitt glas! :)


turtle?


Emelie och Amanda


älsklingen och jag


Amanda i väntan på Tommies tunga? :D


eeeeeeeeey macarena


pussgurkor :)


ey bruushäään?


en liten palm så där?? :D

/Anjiii



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback