POLISANMÄLAN NÄSTA!


från och med nu kommer jag fixa att alla som ska kommentera någonting på min blogg ska skriva in sin mejl. så nu är det dags att börja stå för sina kommentarer! nästa gång jag får en kränkande eller taskig kommentar om min familj, mig själv, mitt utseende eller mitt förhållande och mina nära personer kommer jag att polisanmäla det.för det är fan inte okey att vissa av er äckel ungar som inte vågar stå för sin kommentar trycker ner andra, vad får ni ut av de? tror ni att mina föräldrar blir ledsna när ni skriver att min pappa är byggarbetare och mamma städerska. nej, eftersom vi själva har städerskor hemma hos pappa, ja pappa äger en byggfirma och rullar in ganska så mkt pengar på de. och mamma är ekonomi ansvarig för hela skandinavien för ett flygbolag och även sale´s manager. så jag tycker ni kan hålla käften om allt dumt ni har och skriva och tänka på hur ni lever, på hur era förhållanden ser ut och hur ni själva ser ut!

tack för mig!



Kommentarer
maggan

haha anja ge dig :P jag har bloggat mycket längre än dig och du tror inte att jag får stå ut med sån skit varje dag ? :P det är bara att skita i dom kommentarerna och tänka på dom som är bra ! du kommer aldrig kunna polisanmäla sånt dessutom. Polisen kommer skratta dig rätt upp i ansiktet. så chilla lite och skit i dom kommentarerna bara. det finns inget du kan göra. tänk dig hur mkt skit dom stora bloggarna får

2010-03-18 12:11:35
URL: http://stepien.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback