skillnaden på kärlek från två föräldrar


att skillnaden på kärlek från ens föräldrar kan vara så stor är skrämmande. vill iaf tacka dig pappa att du gör allt för mig fast jag ofta beter mig som ett svin och pissar verkligen på det du gör och säger.

jag ska inte resa bort längre tack vare min pappa, är hemma tills torsdag nästa vecka och kommer hem på onsdag. så en positiv grej är massa shopping(skor och klänningar, yes please) ny färgat och fixat hår, samma sak med naglar och ansiktsbehandlingar. träffa brorsan och hans brud och mina vänner och resten av släkten!

ja ja....
nu ska jag sova, vi hörs korvisar, img ska jag jobba direkt efter skolan så förvänta er inte så himla mkt uppdatering

godnattens



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback