sola & bada


så där ja,
nu är jag en färdig bränd liten anji och färdig badad. det första jag gjorde när jag kom hem var att slänga mig i badet och chilla, vart ansikts mask och hår inpackning idag. :) riktigt skönt att sola, mandy satt inne på rummet med mig och sjöng med i låtarna och jag svettades som ett djur. helt nya rör, känner att jag fått ganska mkt färg på en 15 minuters runda! ;)

atm sitter jag och pratar i tele med Polen mormor snackar om hur dåligt väder de hade idag, man ba hur många grader +8. aha okey har de varit varmare eller? ah säger hon. så jag hoppas att värmen kommer förflyttas upp mot Sverige snart. är så jävla taggad på att gå runt i typ bara leggings nån skinnjacka och kofta under och slippa frysa!

en bild från idag

/Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback