svar på kommentar till Anonym


Anonym om d31:

Hej Anja! Jag har följt din blogg ganska länge och tycker du är otroligt vacker, förstår inte varför folk kommenterar saker om ditt utseende! Jag känner ju inte dig och ingen av dina kompisar så vet inte hur du är, men du verkar vara en otroligt skön person. Du är verkligen min förebild och ditt och din killes förhållande verkar väldigt stabilt, så vill jag också ha det! lycka till med allt, du är vacker! :)

11 Mars, 23:45

svar: Tack så jätte mycket för kommentaren, blir verkligen super glad när jag hör sånt här.
har bara en liten fråga till dig, eftersom du skriver att du itne känner mig eller mina vänner så undrar jag hur du har hittat min blogg?

kram
Anja



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback