anja här


hejsan korvar,
är i skolan nu och ska ha spanska nationella sen ska jag kanske träffa jimmie och börja gå igenom kläder och skit. igår jobbade jag med verra som sålde as bra redan för första gången, någon som har talang? :D ska försöka få tag på jimmie så fort som möjligt efter spanskan så vi kan lägga upp dagen lite. ska kanske träffa johanna eller verra sen på en fika om jag hinner det.  idag är det morsdag i polski, så grattis mami på morsdag!

aa som jimmie redan skrev är jag utan dator mammas chef har sin dator nu och min är helt krashad. ska tvinga mamma köpa en ny dator! klarar mig fan inte utan!


aja korvar, vi hörs kanske sen
love
/Anja



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback