egen lya, ja tack!


kl 10.00 skrev min kära pojkvän på lägenhetes kontraktet, det som behövs fixas nu är att skriva in mig och sen är det dags att flytta in möbler, åka till ikea och handla, be pappa fixa lite i köket och så. sitter just nu och kollar på Ikeas hemsida. har hittat massa grejer som vi skulle behöva ha där ifrån. exempelvis ett skåp, mat bord, en fotölj, hade tänkt mig faktiskt en uppfällbar så nån kan övernatta i värsta fall liksom, tallrikar och stekpannor ah you got it. massa små saker, ljusstakar. omg listan håller på att bli lång och det är inte så jävla mkt sedlar i min plånbok just nu. tror jag ska dra med mig pappa till IKEA och handla, han får vara min lilla sponsor? :D hahahah


efter de har jag varit med min älskade, prata lite med pappa Jarkko om lägenheten och även tagit en snabb fika med Natalia i alvik i solen. kul att träffa den lilla pricken igen :D har ju inte setts sen halloween! :O

atm sitter jag vid datan i haninge, undrar på varför tommie inte svarar på mess och vart min pojke håller hus. min lilla bror har jag nattat nu är de bara Nathalie kvar men hon ska sova runt 10.

hörs sen bloggen, ska upp på vinden och hämta sommar kläder ;)



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback