god natt


nu ska jag lägga mig i sängen och spva. har suttit och planerat och kollat i massa kataloger och så på möbler till min och älsklingens lägenhet. har ritat upp allt och så. vart 3200 för allt. as bra priser vi fixat. och bygg jobbet fixar min pappa åt oss för 1/4 av priset. så det är super :D

kommer inte bli så sjukt mycket uppdate fårn min sida nu för tiden , jag ska jobba tisdag, torsdag och kanske söndag också. måste få in mycket pengar nu så jag har råd att köpa allt med jimmie! sen kommer vi behöva göra en runda till IKEA också! längtar, men de får vi ta nästa vecka när han är ledig.

åh gud vad jag längtar tills vi får nycklarna. blir nog antagligen fredag denna vecka :D:D:D

god natt



Kommentarer
Sanne & Flisan

Hejsan!



Vi har startat en blogg där vi lottar ut headers.

Vi har utlottningar nästan varje dag så det är värt att gå in och titta lite då och då :)



Kram Sanne och Flisan :)

2010-05-24 13:18:08
URL: http://sanneochflisan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback