Jimmie älskling...


.. det ända jag vill är att du ska må bra. och det är de ända jag ber dig om också, att ta hand om dig själv. du ska gå före mig! orkar inte din kropp med, när du är sjuk, trött eller bara mår allmänt dåligt. det är just då! just då, jag vill att du ska vända dig till mig. du ska veta att jag alltid, och då menar jag alltid, vad som än händer finns där för dig. du kan vända dig till mig. som jag sa till dig typ den 8 november, jag vet att det inte är du, jag vet att du inte mår bra. där av fixar vi det här TILLSAMMANS! och så ska det förbli, jag visste att det inte var du, den personen du var i sommras är inte jimmie. det var en jimmie som var vilsen som behövde stöd. och ni andra som kanske läser de här tänker just nu. "gud vilken överbeskyddande flickvän"," vrf kan hon inte bara låta honom vara i fred" men då får ni tänka så. då kan ni sluta läsa just nu! men det ända jag vill säga till dig älskling, är att jag ser hur mycket kärlek och kraft du lägger ner på mig och vårt förhållande. på oss helt enkelt. och du ska veta att jag uppskattar det så sjukt. jag vet att jag klantade till mig på valborg sjukt mycket. det jag gjorde var inte att visa kärlek men jag har lovat dig att fixa till de här. laga alla sår jag gjort nu i ditt härta med min kärlek och omtanke!

jag älskar dig oerhört. glöm inte det att jag gärna lyssnar vad det än är! jag ser att du inte mår bra...



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback