lägenhet...


idag har jag och jimmie varit och kollat på en lägenhet här i orten... den var ganska najs men lte scary, de har typ byggt om ett sjukhus/ålderdomshem till lägenheter. lite scary om någon har dött där eller nått. annars gillade jag den väldigt mycket, mysig etta på ca 28 kvm. efter de vart de en brunch på donken i vällingby.  (orten som sagt) hahah känns sjukt att jag kanske ska flytta dit, liksom har bott 10 min med prommis från tc i 4 år nu. men de här ska jag klara för fan. eller? :D

aja nu ska jag lägga mig brevid min älskling och mysa lite. kanske åker till karolinska och hälsar på min lilla syster som ligger inlägd där på akuten!




/Anja Dymkowska


Kommentarer
Anonym

hade ni inte redan en lägenhet i bromma som ni skulle flytta till den 7 maj typ?

2010-05-17 15:35:31

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback