måndag


kommer till skolan klockan 8 oc får reda på att jag inte har någon engelska vart ju inte så glad men jag tänkte aja sitter kvar där i 2 h så jag inte missar svenskan och kvart i tio kommer min svenska lärare och säger att vi inte har någon lektion idag! hmm undra om jag vart glad att jag vaknade 20 i 6. aja efter de drog jag med min man till djurgården och hade picnick från klockan halv 12 till typ 4. natha och marre kom förbi också. jimmie tog lite fina bilder med mobilen, de kommer upp sen. ska be honom att lägga upp de, see you

/Anja Dymkowska


Kommentarer
Linda

Skit snygg blogg:D

2010-05-24 20:47:14
URL: http://toosweet.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback