måndag


hejsan korvar. idag började jag skolan kl 08.45 så jag fick mig en liten sov morgon iaf. bara jag kom till skolan fick jag och Amanda göra muntliga nationella i engelska. najs och bli av med den skiten iaf och jag hoppas som fan på ett MVG! efter det drog jag till jimmie och fick en sjukt god pasta serverad på bordet med massa ljus och så. hahha romantisk pojkvän jag har (A) :D efter det var deten rush hem, möta upp pappa för att åka till coop och köpa en blomma till min låtsas mamma som fyller år imorgon. och efter de har jag inte så mycket måste jag säga. kom precis upp ur badet och jag har städat lite i min garderob också.


nu ska jag springa iväg och föna håret så det inte blir allt för krulligt img

hörs sen :)



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback